نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2596
-
الف
+

اختصاصی / نشر سریال «دیوار» به زودی از شبکه آی فیلم2

سریال پولیسی «دیوار» به کارگردانی «سیروس مقدم» به زودی از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، پس از به پایان رسیدن سریال جذاب و پولیسی «رهایی»، سریال «دیوار» از یک شنبه 31 سنبله(شهریور) 1398 از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

سریال دیوار به کارگردانی «سیروس مقدم»، نویسندگی «سعید نعمت‌الله» و تهیه‌کنندگی «الهام غفوری» تولید سال 1391 هجری خورشیدی می‌باشد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است : جمیل، رییس یک گروه تبهکاری است که توسط شوهر خواهر پولیسش «یونس سبزی» به محبس افتاده است و در آستانه رهایی از زندان، از دلبستگی میان دخترش با فرزند آقای سبزی مطلع می گردد. او با این که کینه و نفرت نسبت به یونس سراسر وجودش را فراگرفته است، با ازدواج فرزاندانشان موافقت می کند. او که در تمام این مدت سال ها به انتقام فکر می کرده در روز عقد دخترش از زندان آزاد می شود و ...

«آتیلا پسیانی»، «محمدمهدی سلطانی‌سروستانی»، «فریبا کوثری»، «مهرداد صدیقیان»، «کامران تفتی»، «تینا آخوندتبار»، «جمشید صفری»، «الهه حسینی»، «امیر حمیدزاده» و «علیرضا مهران» در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

 سریال تلویزیونی «دیوار» از پنج شنبه 31 سنبله(شهریور) ، ساعت 5 عصر به وقت تهران ، 6 عصر به وقت کابل و 6:30 عصر به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

دانلود سریال رهایی

ع ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر